marți, 17 noiembrie 2009

Din seria cafenele - Hobby Cafe

Am uitat sa va tin la curent cu locurile pe unde gasca noastra a mai iesit, dar o sa reactualizez pe parcurs.
Acum vreau sa va spun despre Hobby Cafe - Mantuleasa.
De fapt, ce sa va spun o sa va pun si 2-3 poze da sunt cam neclare, este f frumos, nu este f ieftin, e acceptabil ( pt cei care nu au datorii la banci, ca mine ) dar este ff frumos. Ai carti de citit, carti de joc, table, remy, sah, nu stiu, tot felul de jocuri cu care te poti relaxa la o cafea cu prietenii. Eu nu le am cu jocurile dar mi-a polacut ca au o camera unde poti picta, sau se poate juca wii - care intre noi fie vorba habar nu prea am cu ce se mananca, dar duipa cum am spus mie nu prea imi plac jocurile astea. As sta in schimb, sa pictez, sau sa citesc o carte, sau un ziar sau ...
ff frumos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu