vineri, 6 noiembrie 2009

"e exact cum imi doream sa fie un barbat"

Am o prietena, f draga si e plecata in state. Acolo, a intalnit un baiat cu care e fericita ( e roman ) si vb cu ea pe mess si mi-a zis fraza asta cu care m-a dat pe spate: "e exact cum imi doream sa fie un barbat"
Si m-a blocat.. nu stiu daca m-am gandit vreodata la un barbat ca "e exact cum imi doream sa fie" pt ca nu mi-am facut niciodata o imagine despre cum ar trebui sa fie un barbat ca sa fie el "alesul".
Voi ce parere aveti? Cum trebuie sa fie un barbat ca sa fie cel pe care ni-l doream :
atent ,
romantic ,
tandru ,
inteligent ,
simtul umorului
?????????????? Cineva spunea ca fiecare sac isi are petecul, deci ... pentru fiecare tip de om exista pereche si asa este ...
Unora le place un barbat manechin
altora unul glumet
altora unul serios fara zambet forever
altora cei cu burta si mustata
altele nu vor sa vada burta si nici mustata
alte fete vor barbatii fara par pe ei (....)
altele vor barbati parosi .... etc etc
Cert e ca .... v-ati gandit vreodata fetelor cum va doriti sa fie barbatul vieti voastre?
Va doresc sa stiti si sa il si gasiti si sa stea alaturi de voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu