luni, 1 februarie 2010

Ninge iar

Nu stiu daca ati observat, dar viata este ca o zi. Adica te trezesti sau te nasti de dim., apoi incet incet de dezmeticesti din somn sau inaintezi in varsta si iti dai seama ce faci ( unii mai greu, altii mai usor ), apoi te apuci de treaba ( unii mai devreme, altii mai tarziu ) si iti indeplinesti sau nu targetul sau dorintele / visurile si apoi te odihnesti la o terasa cu prietenii sau la pensie .. sper ca tot la o terasa cu prietenii si apoi vine vremea sa dormi .... Frumusetea unei zile este ca a doua zi te trezesti , tristetea unei vieti este ca nu te trezesti in a doua viata ... sau cine stie Nu stiu despre voi dar mie mi-ar fi placut sa traiesc o mie de ani, sa fiu aici cand ne vom duce pe marte sau .. la n descoperiri .. sau sa vad cu ochii mei frumusetea generatiilor viitoare .. dar cine stie poate ca voi fi astronaut si chiar eu o sa ma duc pe Marte ...;)) Sau in urma acestui articol cred ca am ajuns deja acolo ;)) Ninge iarasi afara .. iarasi stres, iar polei, iar aglomerat sau iarasi bulgari, iarasi fulgii de nea care cad ca in poveste, iarasi oameni de zapada ... o sa imi fac un semineu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu