luni, 23 august 2010

Oare voi ce ati alege: un pachet de tigari sau un diclofenac gel ?

Eu la fizio :) Cred ca raspunsul este mai mult decat evident :) Merg la fizioterapie de o saptamana si am inceput-o azi pe a doua. Cand am intrat in farmacie ( lucru deja nesuferit pt mine ), am cerut un diclofenac gel si mi s-a cerut suma de 11 lei. M-a frapat faptul ca atata costa si un pachet de tigari si m-a pufnit rasul. Nu ... fumez, dar iau diclofenac ... Cred ca as prefera .......... Dar nici un spa, asa la o perioada nu e de aruncat :) Pupici

2 comentarii:

Adrian spunea...

Cred că ai prefera să nu te apuci din nou de fumat şi să ai cât mai puţine şi mărunte probleme de sănătate. Corect! :)

Şi dacă tot ai formulat o întrebare, în acea situaţie aş face aceiaşi alegere ca şi tine.

Sănătate maximă!

steluta spunea...

Multumesc Adi, e adevarat in intregime ce spui si ma bucur ca esti aici.

Te pup si iti urez numai de bine.

Trimiteți un comentariu