duminică, 13 februarie 2011

In cautarea rochiei de mireasa - Mirandi

hm... de unde sa incep, A facut finul nostru programarea si impreuna cu ei mergem la casa Mirandi. Ma asteptam un pic la altceva, verisoara mea si-a cumparat rochie de acolo si i-a laudat f mult, plus ca rochia ei a fost bestiala. Nu m-au incantat f tare, au loc frumos sa stai cu familia sau prietenii sa te imbraci / dezbraci. Cand am intrat insa, cateva minute bune nu a intrebat nimeni cine suntem si ce cautam acolo, mai era cineva la proba, sa zicem ca au crezut ca suntem cu acele fete desi era cam clar ca nu. Asta e un minus, mare, parerea mea. Am intrebat apoi, daca pot merge la o toaleta inainte sa incep sa probez si mi-au spus ca mai bine caut in alta parte. Am fost in alta parte, dar m-au lasat un pic masca si asta e un alt mare minus. Nici prin cap nu a trecut nimanui sa ofere un pahar cu apa sau ceva ca lesini acolo proband, alt minus. Poate am vazut eu prea multe emisiuni TV de afara, dar totusi , in sfarsit. Cand mi-a venit randul a fost f ok, fata de acolo ff draguta, un plus. Am probat cam ce am vrut, in limita insa a 5 rochii.. ( eu mai aveam vre-o 5 pe lista :) , ma rog aici nu fac nici un comment, poate au si ei dreptate, dar pana la urma probez tot magazinul daca e cazul, pana imi gasesc una sa imi placa, sau nu e asa?) Cert e ca, nu au fost ce ma asteptam ... Va arat si o poza de acolo, doua:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu