miercuri, 17 august 2011

Va invit la ziua mea - in 2068

Am vrut sa fac event pe facebook, dar nu m-a lasat din cauza datei :(( , asa ca scriu aici si astept confirmarile voastre fie aici la comentarii, fie pe mail la steluta@babyfashion.ro:

Va invit ca in data de 6 septembrie 2068, cand voi implini venerabila varsta de 90 de ani, sa imi fiti alaturi la o petrecere cum ne place noua adica de week-end.

Tematica petrecerii va fi: capotul. Prin urmare, fetele ( doamnele ) vor veni imbracate in capot, iar baietii ( domnii ), in halate de casa.

Mi-a venit ideea gandindu-ma cu ce va fi inlocuit capotul cand eu voi avea 90 de ani, va mai exista?

Si ca sa fim siguri ca macar pentru petrecere mai exista, va invit sa va pastrati de acum, intr-un loc bine conservat, cu naftalina frumos parfumata cate un capot sau halat ( dupa caz).

Alaturi de mine la aceasta petrecere va fi sotul meu ( cu venerabila varsta de 90 deja implinita ) si sper ca si voi toti, asa ca astept confirmarile voastre.

PS: am ales Lipscani pentru ca HB nu stiu daca o sa mai existe :), dar referitor la ora si locatia exacta, le vom stabili ca de obicei, in saptamana dinaintea intalnirii :).

Va pup cu drag si ... nu uitati sa va pastrati un capot / halat :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu