marți, 6 septembrie 2011

Azi am implinit 33 de ani - va multumesc

Buna, ce faci? Cati ani ai ?
Pe vremea mea ... :)) sau cand eram mai mica, eram de-a dreptul ingrozita de oamenii care aveau peste 30 ani. Mi se pareau ff batrani, si maturi si seriosi, cu copii, case, masini, credite, etc
Acum, am 33 ani si sunt ingrozita, dar nu de oamenii care au peste 30, ci de modul in care trece timpul, de modul in care te schimba viata, de modul in care percepe un om lucrurile de la o zi la alta, .. de ... mine.. de tot.
De cand sunt, mi-am serbat ziua, in ziua respectiva, anul asta o sa o serbez mai incolo.
In fiecare an de ziua mea, am fost cea mai rasfatata, cea mai iubita, cea mai pupata, cea mai sunata si vreau sa va multumesc ca ati pastrat voi, rudele mele, prietenii mei, acest lucru neschimbat si asa vreau sa ramana mereu.
Anul asta este primul an in care serbez ziua ca femeie maritata ( cu tot tacamul: logodna, cununie civila, cununie religioasa, petreceri etc ), e f frumos pentru ca am si un sot minunat.
Toate cartile pe care le-am citit, candva ceva bun, parca acum sunt suparata pe ele. Nu m-au pregatit pentru trecerea anilor, a vietii. Am citit mereu carti frumoase, carti cu vietile unor oameni, dar cumva, intr-un fel , nu am constientizat ca si eu voi trece prin aceleasi etape, voi simti la fel unele lucruri, timpul va trece si pentru mine ...
Ciudat, frumos dar ff ciudat, e ca si cum te trezesti grabit intr-o dimineata si iti dai seama ca jumatate de zi a trecut ... cam asa ma simt eu la 33 ani.
Si mai ciudat este ca in aceasta dimineata trezindu-ma, mi-am dat seama ca am facut foarte multe lucruri in viata, imens de multe, si parca tot mai vreau, parca nu e de ajuns, parca pot face atat de multe lucruri si as vrea sa am timp pentru toate :)
Ma bucur ca am facut atatea, ma bucur ca va avem pe voi prietenii nostrii dragi alaturi de care am trait atatea, si alaturi de care de abia asteptam sa mai traim o groaza de alte mii de lucruri.
Ma bucur pentru parintii nostrii, pentru verii si verisoarele noastre, pentru nasii si finii nostrii, pentru fiecare secunda din aceasta viata minunata si imi doresc de acum incolo un singur lucru: ca totul sa ramana la fel, sa nu avem o clipa fara voi, sa fiti cu totii sanatosi si fericiti, sa aveti parte de tot ce va doriti in viata ( si de lucrurile de care nu aveti parte, nu fiti suparati, inseamna ca nu erau destul de bune pentru voi ).
Si am o mare, mare, implinire peste toate astea, la 33 ani sunt casatorita cu barbatul de care m-am indragostit, cand eram mai mica :))
Si chiar daca sunt ingrozita de trecerea rapida a timpului sunt maxim de fericita ca trece alaturi de voi.
Va pupam si va multumim.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu