marți, 18 august 2009

18 August 2009 - Din seria "Cafenele"

Inainte de a studia fascinata, o seara din viata cea de doi ani a unui paianjen, am fost la terasa... In ultimul timp am fost in fiecare saptamana ( nu doar eu, ci " gasca" ) la o alta terasa, incercand sa gasim una mai putin scumpa, ca sa zic asa si unde sa bei sau / si sa manaci ceva totusi civilizat ...
In seara asta am fost la Terasa Florilor - Obor. Frumos, nu scump, cat de cat ok. Noi am fost cei care au frecventat-o si in primul an .. in sfarsit, e ok. Are insa un minus: e galagie, nu inteleg de ce credeam ca e de la faptul ca e multa lume de obicei, dar si asa de exp in seara asta nu era plin, dar era galagie .. Poate mergeti si imi gasiti o explicatie, sunt chiar curioasa. In alte terase, similare cu asta, nu este aceeasi galagie.
Dar asa, daca sunteti ff odihniti sau ff bine dispusi, puteti merge acolo, este frumos, fiind lume multa, are mereu mancare proaspata, ( exceptand faptul ca o data am asteptat cam 3 ore si ceva, dupa niste mici la care am renuntat pana la urma, dar asta era anul trecut si na, se mai intampla ) ... Sa vedem unde mai mergem saptamana viitoare ...
PS: daca este meci si nu sunteti microbisti, e mai bine sa alegeti alta terasa

1 comentarii:

Anonim spunea...

Locuiesc de 2 ani langa aceasta crasma. Ce puteti gasi la Terasa Florilor: betivi, panarama, meciuri date la maxim, limbaj de "cartier" si multa nesimtire. Un focar de prostie si prostime.

Trimiteți un comentariu