luni, 5 octombrie 2009

Luni dimineata in trafic - bataie

Neata .. azi m-am distrat din nou .. intr-un fel. Am inceput saptamana bine. In trafic, dimineata, evident ca ne-am certat cu un nene - taximetrist. Care ce sa vezi, s-a dat jos din masina sa faca scandal, injuraturi ca la usa cortului si . un pumn in geam ca sa ne fie clar ca e suparat in caz ca pana atunci nu ne dadusem seama. Evident ca baietii s-au enervat ... da-te jos si noi si imbratiseaza-te cu taximetristul, am dat noi masina mai in fata sa se urce Ion direct ( mi-era ca il bate rau pe nene :)) ) in sfarsit, intr-un minut s-a terminat totul dar mi se pare incredibil. Ce tupeu nesimtit sau proasta crestere sa ai, incat sa injuri ca la usa cortului in mijlocul strazii ( nu conteaza ca sunt femei sau copii in jurul tau ) si nu numai, dar ca un taximetrist care presteaza servicii da? deci e in slujba cetateanului, eu adica, sa te dai jos la ( mine ) niste oameni cu intentia de a lovi - pai daca eram eu de exemplu doar fata la volan, ce face - ma batea ? cred ca macar incerca --- Mi se pare incredibil cata nesimtire si mizerie e in tara asta. Numai neciopliti, badarani si prost crescuti. Mi se pare fantastic ca am invatat cu atata drag, atatia ani ca sa reusesc ceva in viata si acum imi e groaza sa merg pe drum. Cred ca o sa dezvolt in curand o fobie fata de oameni... In afara de asta .. va urez o saptamana minunata si sa aveti parte in drumul vostru numai de oameni cu bun simt. ( cred ca ar trebui marcati cu niste tricouri ceva, ca tu la randul tau sa te simti usurat ca nu esti singur )

1 comentarii:

Adrian spunea...

Nu există bun simţ permanent la fel cum, îmi place să cred, nu există nici nesimţire permanentă. Tu mă cunoşti destul de bine, ştii că nu obişnuiesc să fiu nesimţit dar... uneori sunt şi eu un porc cu atitudine de măgar. :D

Cât despre fobia faţă de oameni... asta-i boală nasoală aşa că-ţi doresc să nu dezvolţi aşa ceva.

Trimiteți un comentariu