luni, 12 octombrie 2009

Must have

Nu stiu daca ati observat dar limba romana se duce naibii. Daca la 2 cuvinte rostite in romana nu bagi ceva in engleza .. nu stiu cine esti dar clar nu e nimic de capul tau. Daca nu iti place un anumit scriitor, daca nu te uiti la o anumita emisiune, daca nu citesti un anumit ziar / revista etc .. esti ... ??? un mare semn de intrebare. Ma intriga ceva, am observat ca toate "vedetele" sau ma rog multi oameni citesc si spun asta sus si tare pe Patapievici. Nu l-am citit, o sa citesc si eu. Nu am nimic cu omul, as vrea sa fie f clar asta. Probabil e chiar deosebit, dar cativa oameni i-au rostit numele si acum toti cei care vor sa se dea interesanti ii rostesc numele, nu esti om de calitate daca nu l-ai citit. Ma intriga de fapt, ca ceea ce spun sau fac putinii oameni cu cap din tara asta, este preluat si redat de toate "vedetele" plaiului nostru mioritic, diformizand, superficializand, stergand treptat reala valoare a lucrurilor. Si asta e trist ... Deci nu stiu cine sunt eu: nu am citit inca anumiti scriitori, nu am vazut anumite piese de teatru, nu m-am prezentat la nu stiu ce evenimente, nu ma uit la nu stiu ce emisiuni, nu stiu ce a mai facut in ultimul timp Bahmuteanca sau Columbeanca, habar nu am cand sunt alegerile si ce ar trebui sa mai alegem, nu stiu cine e lider de partid si al cui e, nici nu mai stiu in ce luna suntem exact daramite in ce zi, ma uit la Mircea Badea si in acelasi timp imi place Basescu( oau groaznic ), ce sa ma spun ..ca nu ma intereseaza nimic ? asta cred ca este evident dar oare o fi si bine? Ce este mai naspa in toata ecuatia asta este ca nu doar eu sunt asa ci majoritatea noastra ... nu ne mai intereseaza nimic - e un must

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu