sâmbătă, 20 martie 2010

Saturday night fever at 31 ...

Se lasa doar cu paracetamol .. :))
Ma gandeam, pe vremuri, sambata pe vremea asta, ne pregateam de "baieram" ... si ce mai dansam pana la 6 dimineata :))
Acum, am iesit aseara si am venit acasa pe la 4 dimineata cred ... si as fi dormit tot week-end-ul. Am fost la Cafepedia, unde a cantat o prietena de a mea ce face parte acum din trupa Othello. F frumos,mi-a placut, http://milcof.blogspot.com/2008/10/am-infiintat-trupa-lui-othello.html.
Va recomand sa ii vedeti, or sa mai cante la Cafepedia, si la Palatul Ghica.
In rest, eu scriu acum pe blog, iar iubi meu face curat "la carti", tocmai mi-a aratat un ghid vechi al Bucurestilor .. stiti din ce an ? 1978 ... anul minunat al nasterii noastre, f tare momentul.
Ce sa va mai spun, va urez o seara frumoasa, fiecare pe unde sunteti, si sa nu uitam ca am zis ca ne vedem pe blog aici cand voi implini 50 de ani, deci in 2028, pe 6 septembrie.
Daca vreti, va propun sa scrieti un articol aici la comentarii ( sa va si semnati ca sa nu uitam fiecare ce a scris ) si .. din timp in timp, eu o sa ma scriu articole referitoare la asta si o sa postati si voi - ce vreti, fiecare ce face, in momentul / anul / ziua respectiva si in timp si mai ales atunci peste ani si ani, vom avea ocazia sa citim fiecare ce "faceam " acum, scris chiar de noi.
Ce ziceti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu