vineri, 26 martie 2010

Primul articol "ïn reluare"

Adica scris in metrou sau pe drum, acum cateva zile pe o foaie, iar acum am gasit timpul necesar sa astern randurile aici. Parca aveau mai mult sens cand le-am scris :)) Titlul .... Statistici V-ati intrebat vreodata de ce in fiecare statie de metrou, este un chiosc ( sau chiar mai multe ) cu produse cosmetice: machiaj, truse de machiaj, foarfece, unghiere, elastice de par sau fundite, etc Apoi mai sunt cele cu covrigi, pateuri, gogosi, etc Si nu in ultimul rand acele chioscuri cu "de toate", ticsite ca un mic univers ( cred ca daca am locui intr-un chiosc de acest gen, am sta linistiti pe putin o luna, doua, in orice privinta ) , sau mai precis ca un supermarket intr-un chiosc. Ce zic oamenii: vine romanul de la munca, ia o gogoasa sau o merdenea, o bere sau un vin, trage apoi o unghiera sau o pudra si gata statistica ... De ce sa platesti statisticieni, cursuri, etc, trebuie doar sa iei metroul, tramvaiul, troleul sau sa mergi pe jos, sa cobori cateva zile in viata oamenilor .. si gata statistica. Din orice punct de vedere, poti sa definesti omul, o comunitate, un oras, o tara, doar daca iei parte la viata lui de zi cu zi si te uiti: vezi si ce prefera: gogoasa sau merdeneaua, ce tip de oja foloseste, ce sampon, cate sampoane cumpara pe zi, cati pufuleti si de ce cumpara floricele si nu seminte sau invers, etc Oricum viata este interesanta si din punct de vedere statistic... Asta ca sa vedeti la ce ma gandesc eu in drum spre casa .... :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu