duminică, 20 februarie 2011

Despre ce ar putea face Bucurestiul cu istoria sa - I

Am facut intr-o zi 2 poze, eram cu treaba in zona Liberty Mall, si in graba mea si in tonele de lucruri pe care le aveam de facut, cu miile de ganduri de facturi de plata, de carnete de semnat, de fact nu stiu ce la site, imi ridic privirea si .. vad niste ruine. In mijlocul blocurilor, traficului, aglomeratiei din zona, niste ruine, pe care vi le arat aici: M-au fascinat, pentru un timp le-am privit si am uitat de tot vuietul si aglomeratia vietii de zi cu zi si m-am linistit. Apoi mi-a parut rau. Nu cred ca se ocupa cineva de ele, nu cred ca are cineva grija de ele. Langa ele sun blocuri si case, pierdute in cotidian, ca si ruinele. A trecut ceva timp de cand am facut pozele astea, cred ca aproape 2 ani, mi-e jena sa recunosc, dar de abia dupa 2 ani m-am oprit din agitatia de zi cu zi, sa vad ce e cu ruinele. Ale cui sunt, cine are grija de ele. Nu stiam nici cum se numeste strada aceea, am reusit cu norc sa le gasim si sa vad si ce este, o sa va dau aici niste linkuri sa cititi daca vreti: http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2011/02/mahalaua-si-biserica-barbatescu-vechi/ http://www.comemorare.ro/biserica.10.101-Biserica-Barbatescu-Vechi.html Este vorba de biserica Barbatescu Vechi si foarte interesant, are si o premiera demna de luat in seama: In anul 1936, pentru prima oara in Bucuresti, s-a introdus in aceasta biserica cantarea in comun. Dar ma intreb, oare grecii ce ar fi facut cu ruinele astea, sau turcii? Le-ar fi uitat si ei in parasire printre blocuri ? Sau nu mai aveai loc de autocare cu turisti venite sa le vada ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu