luni, 21 februarie 2011

Romtelecom - incredibil de neserios

Sunt incredibili, cred ca am vorbit cu toata firma. Am facut anul trecut contract pe clicknet play, cu vdsl. Anul acesta ne-am trezit ca avem echipament de adsl. La inceput ei ne-au spus ca e adsl si va veni cineva in cateva zile, o saptaman sa il schimbe in vdsl. S-au facut liniile in cateva luni ( am incheiat contractul anul trecut in august ) si au venit au schimbat toate aparatele, dupa cum am inteles eu bieninteles in vdsl, in decembrie. Aparatul meu se restarta de cand l-au instalat, non stop ( de la inceput, din august), internetul pica si isi revine non stop, am chemat non stop echipe care l-au verificat, pana cand un om intr-o zi ne-a spus ca ala e adsl nu e vdsl, pe care noi aveam contractul incheiat. Suna la romtelecom, fa sesizare, cere vdsl si ce sa vezi, ne cere bani pentru el. Pentru un echipament pe care eu am contract si de care nu am beneficiat nici un moment. Vorbim cu 200 de angajati, pana la urma e ok il bifeaza gratuit ( culmea ) si ce sa vezi trebuie sa mergem noi sa il luam sau mai asteptam 5 zile. Umpluti de nervi in urma restartarilor continue indraznim sa spunem ca tragem noi repede o fuga pana la cel mai apropiat Romtelecom sa rezolvam problema. Ne ducem si surpriza: nu aveau vdsl-ul pe stoc ( dupa ce doamna cu care vb la tel ne-a trimis la acel sediu romtelecom ) . Ok solutia era sa sunam saptamana urmatoare marti, am sunat saptamana urmatoare marti si nu au venit pe stoc, deci ni se sugereaza ori sa cautam prin Bucuresti pe la magazinele Romtelecom, ori sa vb telefonic si sa ne vina in 5 zile prin curier. Cum nu am avut timp sa umblam prin Bucuresti, am sunat la Romtelecom sa ne trimita aparatul ( care trebuia sa fie aici cf contract din august anul trecut ) prin curier. Azi la o saptamana dupa, sunam la romtelecom totusi sa vedem ce se intampla cu aparatul nostru si dupa ce vorbim iar cu o armata de oameni, ce sa vezi, comanda noastra de fapt nici nu a fost inregistrata. Care este solutia ? Ati ghicit, maine trebuie sa mergem la un alt sediu Romtelecom. Oare ei or avea? Nu mai spun ca am vrut ip fix, ni s-a sugerat sa refacem contractul pe 2 ani ( deci practic il prelungim pe cel existent, inlocuindu-l cu altul nou ) on line si beneficiem si de ip=-ul fix inclus in abonament. Dupa ce am vb cu alte sute de persoane din Romtelecom, si dupa 2 luni de discutii despre asta ni se spune ca nu putem avea IP fix pentru ca nu suntem clienti noi. Adica daca avem contract cu ei de 25 de ani, ce rost are sa mai avem si ip fix, sau ce rost are sa ne respecte contractul? Mai bine ne paseaza de la un angajat la altul, de la un departament la altul, unde trebuie sa spui aceeasi poveste, mereu de fiecare data simtindu-te ca un idiot si complet neajutorat si de rahat ? De ce ? pentru ca nu sunt client nou, pentru ca sunt clientul lui Rometelecom de 25 ani si mai bine ? Nu va abonati la Romtelecom daca aveti alta solutie. RDS -ul e cel mai bun din experienta mea de internet de pana acum, si a tuturor celor din jur. Doar ca la mine in cartier nu este rds si momentan sunt obligata sa raman la Romtelecom. Cred ca o sa portez numarul si gata. Si cand te gandesti ca eu ca o idioata chiar ma gandeam, oare ce crede Romtelecom-ul despre noi astia care ii suntem alaturi de atata timp, oare se bucura? Pai se bucura cum naiba, cand ne incarca facturile de ne sar nabadaile si ne face un contract pe vdsl si de fapt ne da adsl, dar e ok pt ei, nu ar fi bine sa ii dau in judecata ? sa imi plateasca benzina cu care ma duc dupa un vdsl tampit pe care trebuiau sa mi-l aduca ei gratuit din august anul trecut? Dar nervii mei, cine plateste pentru ei ? Din data de 3 ianuarie incerc sa imi dea amaratul de aparat, suntem in 21 februarie ................ si sa va spun culmea culmilor? La parintii lui Alex acasa, vine intr-o zi ghiciti cine? Romtelecom da si stiti de ce? Sa o '"roage"' pe mama lui Alex ( care nu are internet acasa de la romtelecom ci de la rds care merge excelent ) sa primeasca GRATUIT un VDSL "'ca asa se dau acum si ca astea sunt aparatele pe care netul merge cel mai bine la romtelecom'" etc. Va dati seama de ironie? Noi avem contract pe vdsl din august anul trecut si ni se da in loc, adsl, si la alt abonat ( care nu are internet, dar trebuie agatat cumva nu ? ) i se da gratuit si fara nici o modificare la abonament vdsl. Oare o fi vdsl -ulpe care il astept eu de 7 luni, eu care am deja internet deci de ce sa ma mai respecte sau de ce sa isi respecte contractul? Nici nu mai am cuvinte, mi-e sila ... Vb lui domnu'' B .. sa va fie rusine mai domnilor de la Romtelecom!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,

Numele meu este Irina Ilie si fac parte din echipa de Relatii Publice a Romtelecom. Am citit postarea legata de problema dvs in relatia cu Romtelecom si ne-ar bucura daca ne-ati ajuta cu mai multe detalii ca sa putem verifica situatia si sa incercam sa o solutionam. Pentru verificari, avem nevoie de numarul de telefon fix şi de un contact al dvs. Va stau la dispoziţie la adresa de e-mail irina.ilie@romtelecom.ro.

Va multumesc anticipat pentru răspuns si ne pare rau pentru neplacerile cauzate.

eliza spunea...

hm....la noi stii cum s-a solutionat problema cu Romtelecom? cu OPC! dupa 2 luni de batjocura, intr-un final am apelat la OPC si ei ne-au rezolvat problema in 2 saptamani.
in locul tau as da un forward la articol si la ei.
sunt niste nesimtiti!! noi ne-am saturat de ei pana peste cap. ajunseseram sa ne rugam de ei sa ne puna telefon fix! inacceptabil

Trimiteți un comentariu