duminică, 10 aprilie 2011

I'll never be a lady

Am niste unghii frumoase si de-a dreptul ok, doar ca niciodata nu le-am avut lungi, lungi, stiti, ... ca niste gheare asa, se exfoliaza si mi se rup, exact cand cresc la marimea bestiala de pastrat. Asa ca in ultima vreme am inceput sa le tratez, mai ales ca se apropie si nunta. *Am inceput cu un tratament simplu, ulei de masline cu lamaie si tin unghiile in el in fiecare seara cateva minute, timp de o sapatamana, apoi o data pe saptamana. *Totul bine si frumos daca nu as uita, sistematic, sa fac acest ritual, de exp am cumparat uleiul si timp de o saptamana, am uitat sa iau lamaile, dupa o sapt mi-am dat seama ca am lamai acasa si deci tot ce trebe ca sa incep tratmentul. *Dupa aceasta constientizare, a mai trecut o sapt pana am inceput sa fac prima data tratamentul, dup prima data, am uitat trei seri la rand *Apoi mi-am notat in agenda si am uitat sa ma uit in agenda, *Cand m-am uitat in agenda, am iesit de la birou sa iau uleiul, m-a strigat Alex sa imi arate ceva si am uitat de ce iesisem de la birou. *In sfarsit, a inceput alta saptamana si am reusit sa fac acum, pana la sfarsitul ei, fara sa uit, decat de 3 ori, tratamentul :) *M-am gandit apoi sa vad ce simte cineva cu unghiile ff lungi, prin urmare: *Mi-am cumparat primul set de unghii false la 32 ani, adica azi, :)). Ar trebui sa ma vedeti, sunt de- a dreptul hilara, ca sa nu spun altfel. *Prima data am crezut ca il el sunt doar 5 unghii si ca trebuia sa cumpar 2 seturi. *Apoi le-am potrivit la mana, dupa ce m-am umplut toata de lipici si credeam ca nu o sa imi ajunga ( nici lipiciul, nici unghiile) *Am lipit unghiile doar la o mana, acum nu aveam cum altfel sa scriu :) *Dupa ce am bagat restul de unghii in punga, am observat ca mai sunt 8 ;)) ... nu am stat niciodata bine la mate, da asta m-a terminat :) *Acum tot ce simt este ca or sa imi cada toate unghiile si tin mana stanga - decorata - :)) pe langa mine ca pe un trofeu pretios, si scriu doar cu dreapta, lucru deloc usor dupa cum vad ... prin urmare nu sunt om de unghii *Nu sunt nici om de tratamente cu creme sau altceva pt ca uit sa le folosesc, am noroc ca tenul nu este dificil, .. ma asculta. *Nu merg la coafor decat arareori in viata, in putinele dati in care am fost la coafor, am venit acasa, mi-am desfacut parul si l-am refacut, noroc ca mi-a daruit natura un par frumos si nu dificil. Pot numara pe degete de cate ori am ramas cu parul facut exact ca la coafor : 4 *Daca ma enerveaza cineva tip cat ma tin plamanii...... si argumentez tot atat, ... si ma tin *Port tocuri inalte si imi place culoarea rosie *Nu ma machiez decat rar, si atunci dau doar cu rimel, pentru ca nu am rabdare sa stau sa dau cu trei sute de chestii pe fata .. ( evident ca mai uit si ma sterg la ochi si ma fac neagra pe fata :)) da asta rezolv repede ) *Sunt persoana de langa sofer, care nu are carnet si stie totul si comenteaza cand ( nu ) e cazul *Nu am rabdare sa stau la cozi si mai ales la doctor ( in rarele momente in care ma duc, slava Domnului ) si fac comentarii rautacioase la adresa medicului de familie care nu mai apare, sau care sta cu un pacient o ora jumate din cele 3 sau 4 de program pe care le are in total, si mai face si gat ca e atata lume pe hol, lucrurile astea au un efect greu asupra mea si se vede, mama ma ia de mana si ma mai scoate la aer din cand in cand, sau mai simplu ma trimite acasa .... Ce sa mai spun, cred ca toate astea si multe altele nescrise aici, arata clar ca nu sunt facuta sa fiu o lady! PS: unghiile astea se lovesc intre ele si mai si zgarie putin :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu