miercuri, 26 octombrie 2011

Friptura cu vin la cuptor - By me !

Ingrediente:

Carne porc, vita sau pui

Vin rosu

Unt

Ceapa

O rosie

Condimente: sare, piper, delicat cu gust de legume, rozmarin, maghiran, oregano, mustar boabe, etc ( cam ce va place in general, sau ce aveti prin casa )

Orez

Mustar

Smantana

Preparare:

Am tapetat tava cu unt, am pus bucatelele de carne inmuiate in condimentele cu gust de legume. Apoi am presarat peste ea sare, piper, rozmarin, maghiran, oregano, mustar boabe.

Ceapa taiata foi am pus-o printre bucatelele de carne.

Peste ele, am pus din nou cateva foi ff subtiri de unt, am umplut cu vin rosu si peste tot amestecul am pus o rosie taiata felii.

Am acoperit cu folie tava si am bagat-o la cuptor cam o ora.

Pentru ca mie imi place mai prajita carnea si nu fiarta sau coapta, am gaurit folia de deasupra tavii cu scobitoarea, apoi pe la 30-40 min de cand am bagat-o in cuptor, am inlaturat foaia de tot.

Astfel carnea a fiert in vin si condimente si mai apoi s-a si rumenit.

Am fiert orezul instant, separat, l-am amestecat cu condimentele de legume si l-am servit ca si garnitura la friptura, iar mustarul l-am amestecat cu smantana si l-am pus peste friptura din farfurie.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu