joi, 15 octombrie 2009

Buna dimineata, am sunat sa va spunem ca venim sa va ridicam antena

-Poftim ? ravasita si surprinsa ma si balbai: cecece ati spus? ce antena doamna?
- antena dolce domnisoara ( zice doamna cam nervoasa azi dim ), nu ati achitat si s-a desfintat
alt soc, ma scutur putin
- doamna ce nu am achitat ? ca am achitat
si ma enervez
- si cum desfintati asa fara sa ma anuntati inainte, ce e asta, aveti prea multi clienti ?
doamna: - a, ati platit ?
eu( socata ) : da
doamna: - a bine, va multumim, la revedere
stupefiata raman cu tel in mana si plec spre birou
Ieri, ca sa va explic tot, am ajuns acasa si incerc sa dau un tel, telefonul meu ... mort, sun de pe mobil pe fix zice ca nr nu exista, nr meu pe care il am de cand eram mica si de cand s-au pus telefoanele in cartier acum ei zic cu o usurinta fantastica .. ca nu exista, sa nu uitam ca in tot acest timp, l-am si platit ...
Asa, totusi nelinistita pe drum spre birou mai dau un telefon ca sa clarific, aseara sunasem la Romtelecom si le spusesem ca nu imi merg tel si netul si au zis ca vine cineva de la ei sa le repare azi, sa le repare nu uitati nu a zis nimic ca am aceste servicii suspendate de ei, ca sa pot face ceva in aceasta privinta. Sun ( de pe mobil, evident ), stau n minute sa vorbeasca toti robotii de la ei si
- buna ziua, numele meu e ss steluta si am o problema, nu merge tel etc si m-a sunat cineva a zis ca il suspenda si nu ca il repara cum solicitasem eu aseara
doamna de la capatul "firului" suparata pe mine ca nu platisem:
- domnisoara bineinteles ca se suspenda nu ati platit factura
- doamna, am platit, am factura in mana, chitanta in mana
- domnisoara nu ati platit, aveti o restanta de 2 luni si ...( mai ca nu ma facea nesimtita pe fata )
- doamna da vi se pare normal sa imi desfintati serviciile fara sa ma anuntati inainte ?
- aveti facturile
dddddaaaaaaaa?
Dupa un pic de timp in care tanti imi explica cum eu nu am platit factura ma infurii si incep sa tip:
- doamna va sun de pe mobilul meu personal pe acest serviciu "gratuit" al dvs, pentru ca de pe fix nu pot, mi-as dori sa ma lasati sa va spun
- domnisoara ce sa imi spuneti, nu ati platit .. etc etc etc
ma infurii de-a dreptul si ii cer totusi sa ma lase sa spun si eu o fraza pana la capat, ma lasa
- doamna am in fata factura nr ....., achitata la dvs
TACERE
aoleu, iar tacere
- doamna sa va reamintesc ca sunt tot pe tel meu mobil,
- domnsioara asteptati un moment va rog frumos ( cu o voce maxim calma si grava )
astept, astept
- gata, acum serviciile dumneavoastra vor fi restabilite
ma scutur plina de nervi
- poftim ? si cum adica ?ce s-a intamplat?
- pai nu se inregistrase la noi plata, ca ati achitat la banca si ....
soc ? sunt dincolo de soc demult ...
- si pt asta imi desfintati toate serviciile la care platesc de 25 ani ? si fara ca macar sa aveti bunul simt sa dati un tel inainte ?
- ne cerem scuze etc
Doamne ...
Sa va spun ca de azi dim pana acum ei nu au rezolvat nimic ? si sa va mai spun ca am sunat de pe mobil de n ori pana acum. am asteptat toti robotii sa vorbeasca, am explicat aceeasi poveste la 4 -5 operatoare ( oare la ei nu se inregistreaza convorbirile ? ) , etc si pana la urma au zis ca ma suna ei pe mine ..
Ce ziceti ? facem un pariu: oare cand or sa sune ? sau poate suna pe fix acasa ... ala care nu mai exista, desi e platit
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ??? nuuu, asta ne manaca toti nervii si vietile si zambetul si suntem toti niste morti .... sau murim ff tineri fara sa ne dam seama

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu