joi, 15 octombrie 2009

Coca Cola Hot?

nu, nu este un nou trend ci noi la un bar evident, A fost magnific Aseara, sa ma intalnesc cu prietena mea draga Lucia, la un suc. Ion vine si el. Ion pleaca de la munca mai devreme si se duce sa vada daca sunt mese la Terasa F. Ma suna: - Stela, asta e inchisa cu cheia, ce se intampla nu stiu ca nu scrie nicaieri, ma duc la barul nostru .. ok ma suna iar - Stela si aici e inchis, e un banner mare ( pe care, apropo, nu l-au facut la noi ;(( ) care zice sa il zugraveste pt noi ... hihihi ok unde sa ma duc? Fuge la un alt bar / biliard , nu a ramas acolo ... era o atmosfera naspa eu: OK sa mergem pe Pache atunci zis si facut, intre timp, cu un tel la ureche, cu geanta in mana cu niste medicamente in cealalta mana ( sunt racita ) plec de la birou cu Trutulica care zice ca ma lasa direct la bar uit ca trebuia sa iau o cartela pt tv -ul lui mama si niste medicamente si ... zzm, ne oprim pe drum, luam ce trebuia, ajung la bar inghetata bocna ( pt ca dimineata nu fusesem inca pregatita psihic sa imi iau geaca ).
ion statea cu o bere goala in fata , ma uimeste acest fapt, nu apuc sa il intreb insa, ca suna lucia: buna draga mea, unde sunteti, etc ,, ii povestesc, inchidem. iau meniul, ma hotarasc la un vin fiert tocmai bun pt frigul si raceala mea si..ma duc pana la toaleta, revin, chelnerul sa apara... oha, il intreb pe ion, care cu zambetul lui caracteristic, in coltul gurii, "ma linististe": lasa Stela ca vine el...Asa, trec cam 15 - 20 mmin de cand am venit si nenea care trebuia sa ia comanda tot nu vine, apare in sfarsit, cer eu vinul si ion cere o bere, baiatul, un pic iritat, zice: pai da, aveam notat aici.
Inghetata, am crezut ca nu inteleg bine, pleaca baiatul si il intreb pe ion ce se intampla si imi spune cu calmul lui desavarsit ca mai ceruse o data o bere ... acum 30 min .. ce, nu am vazut ca avea baiatul notat ?
Ne pufneste rasul, trecem peste, vine Lucia, zic: fata hotaraste-te repede ca pana vine baiatu' cu vinu meu sa si comanzi ca dupa aia cine stie daca mai vine pe aici. Apare si iubi meu, Alex, noi disperati il punem sa se decida repejor, fuga, fuga se uita , comandam si mancare dupa ce incercam sa ne asiguram ca vine in seara aia totusi.
vine chelnerul aduce berea ... lui ion ... mai trece un pic, vine cu berea lui alex .. eu nu mai puteam de frig , fac greseala sa intreb unde e vinul meu, si el se uita la mine consternat si zice:
- ati comandat vin fiert, il fierb acum ..
aaaaaaaaaaaaa, ce om sunt si eu
in sfarsit, ma lasa fara replica evident si mai stam un pic, Lucia ceruse si o ciocolata calda. Facem noi niste mistouri pe tema asta, mai radem un pic, ne gandim ca poate nu stiu ce sa incalzeasca mai intai, vinul meu sau ciocolata ei .. ca au doar un ochi la aragaz .. hihihi din astea de sete si foame si frig ..
Mai urca baiatul, vine cu vinul in carafa, eu imi frec mainile de bucurie ... sa nu uit sa mentionez ca de cate ori intra in camera unde ne aflam, lasa usa deschisa, care bineinteles, ca in legile nescrise ale vietii, era drept in fata mea si fiind racita cum am spus mai sus, inghetam instant. Imi aduce vinul si pahar, ati auzit corect, PAHAR, la vin fiert, il rog pe iubitul meu sa imi puna totusi, ca deja tremuram de se zguduia masa, cu riscul sa ni se sparga paharul in fata ( era prea riscant sa ii spun sa imi aduca cana ).
In sfarsit, ca prin minune paharul nu se sparge, vine si ciocolata calda a Luciei care era ... ati ghicit... rece
Mai facem un pic de misto ca poate s-au oprit gazele sau .. in sfarsit, indraznesc sa il rog pe baiat sa inchida usa ca am inghetat si .. evident ca se uita la mine uimit ( incep sa cred sincer ca e ceva in neregula cu mine ) si zice: domnisoara dar e prea mult fum aici : ma uit la el socata ( eu care m-am lasat de fumat nu vedeam nici un fum, fumau 4 oameni in tot barul si 3 din ei, erau la masa noastra ) sa nu mai zic de ideea mea utopica ( vad ca numai din astea am ) ca trebuiau sa aiba niste instalatii sa traga fumul, etc etc etc Doamne la ce ma gandesc si eu
Vine pizza ... in sfarsit, tacem cu totii, mancam repede si .. Lucia indrazneste sa ceara o cola ... mare, mare greseala, il roaga pe baiat sa nu fie sticla de la frigider ca e destul de frig .. Trece ceva timp, terminam de mancat fara ca Lucia sa isi poata bea sticla de cola .. mai trece ceva, isi aprind ei tgarile, le si sting, vine baiatul .. sa ia farfuriile .. mai trece ceva timp, uitam cu totii de cola, evident ca Lucia i-a reamintit, mai radem un pic din ce in ce mai amar si baiatul zice: ati dorit cola calda, acum o inclazim ..
Da, nu prea mai avea cine sa rada ca am crezut ca e o gluma .. proasta dealtfel si am tacut, Lucia deja in pragul de a-i trage un pumn baiatului zice, adu-l te rog asa cum e ... mi-e totusi sete de acum o ora de cand l-am cerut ( dupa ceas ).
Si vine dragii mei cu cola, Lucia fericita ia sticla si ramane asa, imi intinde si mie sticla ... era calda, calda .. adica fierbinte ..
socati inca, o deschide ca murea de sete si .... fuga un servetel .. Cola era fiarta ... de ce ? au scos-o din frigider si au bagat-o presupun in ghiuveta sub jet de apa fiarta .... daaaa
oare mai are sens sa mai spun ceva ?

3 comentarii:

Adrian spunea...

Deşi sunt convins că pentru tine n-a fost deloc distractiv pe mine m-a apucat un râs aproape isteric citind despre fiertura de Coca Cola. :))

Altfel, citesc că te-ai lăsat de fumat. Bună treabă! Cum ai trecut peste sevrajul nicotic?

Steluta spunea...

Buna, nu stiu ce se intampla cu blogul asta ca nu primesc notificarile la comentarii. M-am ingrasat, ca sa iti raspund la intrebare si sunt si mai nervoasa ca inainte, dar acum a mai trebut, incep sa slabesc si nervii la fel, mai sca in intesitate ... ;)) cred.
Pupici

Adrian spunea...

Cu notificările la comentarii lucrurile stau cam naşpa pe blogspot. Eu am găsit o soluţie destul de aiurea dar care are minumul merit că merge: după ce postez mă abonez la comentariile noii postări. :)

Cât despre nervi... e tare complicată teoria cu ei. :D

Trimiteți un comentariu