marți, 20 octombrie 2009

Days of my life

Luni, 7.45 dim, suna tel., intind mana sa il inchid in timp ce ma gandesc oare de ce oi fi pus tel sa sune la ora asta ... dupa cum aveam sa aflu mai tarziu nu era alarma ci ma suna cineva dar ...( am aceeasi melodie la alarma pentru ca altfel nu aud tel sunand )
se face 9 suna iubitul meu .. raspund si imi dau lacrimile .. . ma ustura gatul de abia imi ieseau cuvintele ... gata am racit , de aia tremuram de nebuna aveam si frisoane nu era doar imaginatia.
dau sms la birou ... nu vin azi ( cine stie, poate ma vindec )
apoi sistematic din 15 in 15 min primesc cate un mesaj, de la cine vrei si nu vrei - exact atunci cand vrei sa dormi plina de fervex si paracetamol: unicredit, brd, brd, transilvania ..... vodafone ... exact cand sa imi ies din minti complet .. raman fara baterie .. ma ridic ... incarc ...
9.30, 10.30, 12.30 ... 14.30 ma ridic .. mi-e foame ...
mama, dincolo, bombane ca in filme ..... a venit iarna, nu am terminat cu centrala, lemne nu am luat, de izolat termic nu am izolat, ... de maritat nu .. copii nu .. noroc ca am terminat cu scoala , cariera ? - in constructie ... so am considerat masa terminata asezonata cu aceste mirodenii verbale care m-au umplut asa de un optimism si multumire de sine de nu va imaginati
si ma intorc in pat .. decat sa imi mai dau seama la cate nerealizari sunt, mai bine stau cu febra de vorba ca ea ma iubeste ...
stau stau .. nu sunt un om prea static ( contrar "realizarilor" care nu se vad ) deci .. pe la 5 -6 nu mai stiu .. deschid calculatorul .. macar aici sa mai plantez ceva, mai culeg un ou, mai mulg o vaca ... sigur in curand imi iau si casa ... asta da trai
si cand ma simt cel mai deplorabil ever, vad un mesaj de la o prietena si m-am inmuiat toata.. de data asta de bucurie din tristetea maxima care ma cuprinsese am trecut la o bucurie si multumire sufleteasca imensa .. am reusit sa fac pe cineva sa zambeasca si am primit si eu un zambet maaaaaaaaaaaareee ... multumesc
apoi, ca totul sa fie perfect primesc tel de la romtelecom care ma intreba cand sa vina sa infiinteze antena ( care exista demult ) si m-a pufnit si rasul si din nou deprimarea gandindu-ma in ce lume traim si iar bucuria mai citind o data mesajul prietenei mele si mi-am dat seamea de ceva:
in cursul unei singure zile cred ca am trait majoritatea sentimentelor de pe planeta asta, la cea mai mare intensitate - cred ca nu o sa ma plictisesc niciodata - si ce e cel mai important din marea de greutati am ramas cu bucuria imensa ca am putut sa fac pe cineva sa zambeasca ...
oare o fi gresit ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu