vineri, 23 octombrie 2009

Ultimul episod antena ??? Nici pe departe

Ajung aseara acasa, tarziu ca de obicei si fac primul lucru pe care il fac de cand am putut sa pun mana pe o telecomanda .. dau drumu la TV. Ooooo ce gest nesabuit ... NU MERGE Imi vine sa imi smulg parul din cap, mi-e si frica sa mai sun la astia, imi fac curaj sun, vorbesc cu o operatoare ii spun povestea, imi face leg la tehnic, raspunde un baiat, ii spun povestea si ce imi zice: - Va rog scoateti cartela din TV - da, gata - sa imi spuneti va rog frumos seria - 0000 00 .. blbla - aaa, seria asta nu exista mi se ridica parul in cap si ma lasa nervii rau - cum domne nu exista din mom ce am cartela in mana si asta scrie pe ea - da, hmmmmmmmmm aici arata ca aveti TV -ul desfiintat - aha, si cand vine factura el tot a mers haide sa va spun si mai zic o data povestea ca poate nu a inteles omul si tot eu imi dau seama de ceva, domne m-a sunat cineva de la voi intr-una din zile si a zis ca am cerere de reinstalare si vine sa reinstaleze ANTENA si i-am zis ca nu am facut niciodata cerere de reinstalare si ca am antena , deci ce sa reinstaleze. si zic inseamna ca de la dumneavoastra cand ati vazut ca eu platisem si dvs ati dat tv totusi spre desfintare pentru neplata, nu mi-ati mai comunicat acest mic detaliu si ati facut cerere de reinstalare in numele meu - a da asa e, va trebuia de fapt o noua cartela nu antena, - aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pai si domne cand femeia aia a auzit ca eu ii zic ca am antena si ca nu imi trebuie antena, nu si-a dat seama ca eu nu stiu totusi ca la ea antena = cartela si sa imi spuna ca vine doar sa schimbe cartela ? - aaaa ne cerem scuze nu stiu ce sa va zic e aiurea ce se intampla - a da ? oau ce cool bine si eu acum ce fac - stati ca va dau leg la comercial ma apuca practic disperarea - domne, stai un pic daca imi faceti leg la comercial inseamna ca trebuie iarasi sa trec prin aceleasi explicatii timp de n minute ?????????????? - aaaaaaaa in sfarsit face leg, raspunde o doamna - buna seara sunt cutare cu ce va pot ajuta - pai doamna desi cred ca nu ma ajutati cu nimic iata .......... - un nr de tel va rog - lalalalala de cealalta parte a firului tacere eu: alo ati lesinat sau ce se intampla * aaaaa, domnisoara va rog sa mai asteptati un pic ( zice doamna cu o voce vadit terminata ) stau stau stau, in sfarsit - alo, imi cer scuze de asteptare etc. , d-ra am vazut aici ce se intampla dar am stat sa inteleg si totusi nu stiu sa ve explic ce se intampla, nu trebuia sa aveti nici una din aceste probleme, ne cerem n mii de scuze, maine dim cand vin la munca prima data d edvs ma ocup eu, nu mai puteam nici sa respir, zic * bun, deci toate acestea fiind zise eu tot fara TV stau * da imi pare rau etc etc etc * ok va multumesc astept maine schimbarea cartelei * da si in nov sa va faceti timp sa treceti pe la noi sa reinoim contractul, ok toate bune si frumoasa am crezut ca am terminat. AZI SUNA TEL. RASPUND * Buna ziua suntem de la romtelecom inghet, mama era acasa, televizorul acasa deci de ce ma suna, e o problema inseamna * Buna ziua, da spuneti va rog * Domnisoara suntem la dvs acasa dar ma tem ca avem o problema sa imi scape tel din mana nu alta * Ce problema domnule, * Pai noi am venit cu o antena noua si un nou receiver sa il instalam PE CINE SA OMOR? Inghit nervii pentru ca nu aveam pe cine sa omor si raspund * Domnule draga, eu am antena, daca sunteti la mine acasa va rog dati-va 2 pasi mai in spate si uitati-va pe casa CE SA FAC CU O ALTA ANTENA * Domnisoara, vad ca aveti antena, imi cer scuze, nu stiu de ce m-au trimis colegii aici, * Aaaaaa, si pe mine de ce m-ati sunat .. ca sa fac infarct de nervi ? cu ce va pot ajuta ? * Pai am sunat sa va spun si acum o sa sun la colegi sa vad despre ce e vb * aha ok, Ma suna peste 10 min sau ceva sa ii dau datele din buletin ca face noul contract, i le-am dat, am indraznit sa intreb despre ce contract e vb pt ca mai am pana expira si vreau si eu sa vad ce oferte sunt, nu sa fac un contract asa prin tel si dansul nici nu imi spune ce si cum. Imi explica saracu, ca nu are cum sa imi lase noua cartela pe care a schimbat-o in sfarsit, fara noul contract, deci ori ii dadeam datele fara sa stiu ce inchei si ce fac si ce o sa platesc inca un an de acum incolo, ori ramaneam iarasi fara tv, suna iar de 10 ori sa instaleze sau nu antena, iar iar iar .... Si gata s-o fi terminat oare ? Da stiti ce e mai nasol? Ca in tara asta, nu am cum sa fac nimic, nu am pe cine sa trag la raspundere, nu are cine sau cum sa stearga ultimele saptamani de nervi, stres, neputinta si frustrare toate fara vina mea. Nu am avut parte de servicii si pun pariu ca in final tot o sa platesc, ca si cum nu as fi avut nici un mom oprite: tv, tel, net si nimeni nu va fi tras la raspundere. Doar eu stau si scriu aici de nebuna, cu nervii mei si atat Va urez o zi frumoasa si sa nu aveti niciodata, parte de din astea!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu