luni, 19 octombrie 2009

Buna ziua, am sunat sa va intrebam cand sa instalam antena

- Buna ziua, poftim ?
- Familia ..... cutare, da?
- Da
- Aveti la noi o solicitare sa va instalam antena
sunt in stare de soc efectiv, nu stiu daca sa ma infurii, sa rad, sa plang, sa urlu
- Doamna, despre ce antena vorbiti ?
- Antena dolce domnisoara
- Doamna eu AM antena Dolce, de o saptamana cred ca am vb cu jumatate din angajatii dumneavoastra, dar in nici un mom nu am cerut instalarea antenei
- Nu?
- Nu doamna, antena este instalata, exista de 2 ani, acum cateva zile m-ati sunat sa imi spuneti ca se desfinteaza
- A, va rog sa ma scuzati
- Nu-i nimic, la revedere
Raman cu tel in mana si ma intreb de ce ma vor suna oare data viitoare.
Am inceput sa cred ca oamenii poate nu au de lucru si ca sa nu zica cineva ca stau degeaba, suna asa la intamplare cu diverse.
Dragilor asa de mult mi-as dori sa stiti ce e aia profesionalism.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu