joi, 25 februarie 2010

Din perlele Romaniei.. astazi - Enel

De ce ? Am un vecin, cum are toata lumea si saracul de el sta de circa 3 saptamani ( chiar mai mult )fara curent electric. In Romania - Bucuresti, anul 2010. A facut n reclamatii la enel, au venit echipele de 2 ori si stiti ce au zis ? ca nu pot intra pe strada. Ca sa punctez: pe o strada pe care intra zeci de alte masini zilnic ei nu pot intra. Dar nu asta e utopia ci utopia este ca nu au nevoie sa intre cu masina au nevoie de fapt sa se urce pe un stalp si ei pot face asta numai cu masina. NU AU O SCARA. Ca sa fiu mai clara: este o familie, in sec 21, care sta fara lumina, pentru ca cei care ar fi trebuit sa o repare nu au o scara ( din aceea inalta, metalica ), si nici nu au bunavointa sa faca ceva, au venit cand vecinul meu era la munca, fara sa anunte ca vor veni - poate facea rost vecinul de o scara cine stie. Mi se pare strigator la cer, nu asa se nasc monstrii ? Eu cred ca da, te aduc in stare sa faci lucruri la care nu te-ai gandi vreodata. Neavand lumina, casa nu are apa calda, nu are caldura ( si nu uitati ce friguri au fost ), nu are TV, radio sau claculator, stau pur si simplu ca niste mobile si isi plang de mila unul altuia pentru ca nimic din ce fac nu le aduce nici un rezultat ... Si ne mai miram de ce avem oamenii asa cum sunt in tara asta .. e un cerc vicios si urat din care ma intreb daca vom iesi vreodata Inca o data BRAVO Romania, tara mea de glorii, tara mea de dor ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu