joi, 25 februarie 2010

Inca 2 perle - 1) tot azi de la "prietenul meu" Romtelecom si 2) o patanie a unei prietene

E f interesant sa stai si pe acasa cateodata. Sa va mai spun o patanie cu Romtelecom, de data asta a unei vecine pentru ca patania mea a fost un serial povestit tot aici mai demult si sper sa nu incep iar, ca o sa imi cada parul din cap: Vine o vecina la noi, tot azi, alta vecina, sa sune la romtelecom: * alo, buna ziua * buna ziua, doamna am o rugaminte mare la dumneavoastra, am de trei zile tel stricat si nu vine nimeni, desi am sunat in fiecare zi, sunt femeie batrana si am nev de tel functionabil. * da, stati sa va fac legatura ... Dragilor imi pare rau ca nu auzeam exact cu cine vb la tel dar nu va exagerez, i s-a facut legatura de 7 ori ( nici nu stiam ca sunt atatea locuri in care poti discuta despre tel tau stricat, la Romtelecom ), de 7 ori a repetat saraca femeie ce am scris eu mai sus, si stiti care a fost finalul ? la ultima leg cand astepta sa vb cu a 8- a persoana ... a sunat ocupat ... s-a intrerupt, au inchis .. nu stiu, cert este ca a ramas femeia interzisa si nu stiam daca sa radem sau ... Urmarea ? A mai sunat o data, i s-a mai facut leg o data si a inceput sa tipe ca nu mai vorbeste cu 10 oameni si ca pur si simplu vrea sa ii repare cineva telefonul ... I-au dat un nr de inregistrare ..... O prietena a mea f buna, fiind mamica, acasa, vrea sa isi faca o refinantare. Pentru asta ii trebuie o hartiuta, care de altfel trebuia sa ii vina acasa, decizia pt indemnizatia pe care o primeste. Deci lasa copilul cu mama, pleaca de acasa si se duce la agentia pt plata prestatiilor sociale. Acolo coada, lasa rand, se duce sa faca o copie dupa BI, evident la intoarcere, nenea la care lasase rand plecase deci a trebuit sa ia coada de la capat si dupa o ora de stat ajunge si spune bucuroasa ce dorea, dar ce sa vezi surpriza, ea trebuia sa se duca la camera 3 si acolo era ... camera 2, evident. Nu cred ca are sens sa va mai povestesc ca nu era nicaieri nimic afisat, ca dl de la informatii doar dadea formulare si spunea tuturor sa se duca la camera 2 ... etc Un lucru simplu, care trebuia sa ii ia 5 minute, a durat la noi o ora si jumatate. I rest my case ... vb aia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu