joi, 23 iulie 2009

Familia

Zilele astea m-am lovit de un subiect care m-a pus pe ganduri: FAMILIA.
Am multi prieteni, buni, minunati, fara de care viata mea ar fi fost cu totul altfel ( adica mai naspa ), dar familia? Deseori mi s-a reprosat ca neglijez familia in favoarea prietenilor, ca pentru ei fac lucruri care pentru familie nu le-as face etc. M-am simtit vinovata o perioada si apoi mi-am dat seama ca faci sau simti pentru oameni care fac sau simt ca si tine sau pentru tine, corect ?
De ce se vede asa? ca tii atat de mult la prieteni si sa te agiti mai putin pentru familie ???? Mi se pare un concept gresit. Nu ?
In primul rand eu cred ca ai tendinta ca, la oameni care te iubesc sau pe care ii iubesti total neconditionat, sa nu fii atat de atent. De ce ? pentru ca stii ca te vor ierta. Este o greseala, dar asa este cursul vietii.. sa nu imi spuneti ca voi nu faceti la fel.
Deci sentimentele se manifesta, indiferent daca este vorba de familie sau de prieteni. Ciudat este ca mi-am dat seama zilele astea ca familia mea este ff mica. Intotdeauna mi-am dorit sa am o familie numeroasa si iubitoare. Sa se pupe bunicii in fata mea in bucatarie si tata sa o ciupeasca pe mama de fund crezand ca eu nu ii vad, ( pentru ca asta inseamna iubire, mare iubire chiar ) etc etc etc. Ma rog nu e vina nimanui, dar nu este asa .. Familia mea este iubitoare, dar este ff mica si s-a pierdut in cotidian, in schimb este completata de prietenii mei, pe care nu i-as da nimanui si pentru nimic in lume si ei cu totii formeaza familia visurilor mele.
La voi cum este? sunteti coplesiti de unchi, matusi, veri si surori ? Coplesiti in sensul bun, ca de exp.: daca ai ceva pe suflet te duci la matusa care stii ca nu ii va spune in veci mamei tale, sau daca iti e jena de ceva, ii spui surorii tale care stii ca va rezolva imediat problema impreuna cu tine, sau daca te doare ceva, te duci repede la bunica sau bunicu si iti va aplica un remediu din batrani care te va vindeca forever .. chestii din astea "siropoase" care fac o viata sa fie implinita. Aveti ?
Cum arata o familie in zilele noastre ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu