miercuri, 22 iulie 2009

Si e de abia luni ... Partea I

Sa stiti ca eu iubesc fiecare zi, fie ea luni, marti, joi, etc. Dar cea de azi a debutat in mod furios si se pare ca de abia a inceput. Sa va povestesc:Din pacate a murit o vecina - Dumnezeu sa o ierte. Am aflat asta, aseara, cand toata strada era plina de vecinii mei care urlau si tipau din toti bojogii ca indienii pe vremuri. Sa nu credeti ca o plangeau pe vecina ( ca, citez: " avea vre-o 85 draga de ea - destul " ), nuuu ci cred ca isi manifestau bucuria ca asa se mai intalnesc si ei .... Ma rog, trecand peste asta, pe la orele 00.05 ca sa fie luni, asa cum am zis, a inceput ... muzica. Boxe ca ale vecinilor mei nu cred ca au multi oameni in Buc., ce ma laudam eu pana acum ca de la mine din curte se aude muzica de la Bamboo .. hehe acum a vazut el Bamboo-ul ce inseamna Plumbuita.Fiind "durere" a fost muzica de jale 2-10, 2-10, proba de microfon, aoleu - copii mei lalalala etc pana pe la 5 dimineata, tocmai bine ca sa am la ce sa visez. Noroc ca nu a fost dansanta si daca ma concentram bine era un fel de muzica de leagan, ca na, dormea saraca femeie ... noi insa, restul cartierului, neinsemnati pe lumea asta... nu, nu aveam de ce sa dormim, viata e prea scurta ca sa dormi.Nu as vrea sa fiu luata in nume de rau, imi respect vecinii, si pe vecina care a murit ( ca sa imi intelegeti un pic atitudinea, trebuie sa va spun ca nu o cunosteam, si nu pentru ca are casa ei fix in fata casei mele, ci pentru ca dansa - Dumnezeu sa o ierte - nu a stat in cartier, ci in alta parte pana cum, iar acum s-a hotarat sa ii faca o ultima vizita si fiului dansei .... si noua se pare ), nu am nimic nici cu traditiile oamenilor .... asta cu jale, strigaturi, muzica ... dar vin acum acasa si imi spune mama ca la ei traditia asta tine cam 4 zile si dupa aia or sa o mai planga pe biata femeie inca vre-o 4 dar probabil cu alt gen de muzica .. deci prevad irascibilitate in viitorul meu apropiat .. oare Neti ce parere are ... Asa, dupa ce am adormit cu chiu cu vai dimineata pe la 5, ma trezesc buimaca la 9 dim ( dupa ce ma mai trezisera niste melodii de vre-o 2 ori ) si incerc sa plec la birou, intr-un final si reusesc.La birou ..... luni. Ma apuca pe mine harnicia, acum mai dupa amiaza ca in rest mi-am luat avant, sa trimit un mail - frumos mail de altfel. Newsletter i-as putea spune.La care, acum, spre sfarsitul programului imi raspunde un roman prea afectat de propria-i ... nici nu stiu ce cuvant sa folosesc pentru el sau ea care mi-au dat reply la mail.....de aceea pun ...........In loc sa foloseasca si ei clasicul cuvant "dezabonare' asa cum draguta ca de obicei, le recomand in fiecare mail daca nu vor sa mai primeasca, el / ea din ... localitatea nici nu mai conteaza... zice: "Just fuck off,stop fucking send me your shit,not interstead".Ce m-a socat a fost ca acest reply venea de la un complex turistic, ma rog ei isi spun camping, Poiana Sarata, loc ce s-ar presupune ca promoveaza turismul da? frumusetea locurilor, amabilitatea romanilor, ce sa mai, un loc de vis unde tu ca turist ( sau eu ) sa fim interesati sa mergem. M-a socat asa de tare ca am dat un reply si am spus : "poftim " , adica ma scuzi, dupa ce ca esti ..., te mai caca si in drum stiti cum e vb aia. Domne mai bine ma injura decat sa scrie fraza aia in engleza. Si daca ii trimiteam eu "shit" de Plumbuita nu cred ca mai indraznea sa mai zica ceva oricum ... nu de alta dar murea asfixiat .. cf vecinilor mei de care am povestit un pic mai sus.Mi s-a parut fascinant, ca un om ( ca nu cred ca aveau asta pe raspuns automat - care tot de un om ar fi fost scris - dar oricum nici asta nu m-ar mira ), deci ca un om, care lucreaza in acest business - ca ma ierti da si ei cred ca isi promoveaza oferta ( sau de fapt poate nu - de aia a murit turismul romanesc ), sa poata da un raspuns intr-un asemenea hal. M-as duce pana acolo sa ii cunosc si cred ca la un mom dat in viata o sa si fac asta. Doamne, promovarea turismului romanesc, oameni care lucreaza in servicii, in sfarsit.. mi se pare incredibil si cred ca prostia umana nu are limite si in fiecare moment incearca sa nu ma lase sa uit asta. End of part one

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu