miercuri, 22 iulie 2009

Si e de abia luni ... The end

Va scriu articolul asta in 2 parti pentru ca ati vazut cat am de zis .... nu are loc in blog. Aici aveti Part II si de fapt .. The end: Inspumata la maxim si cu perspectiva inca unei nopti nedormite, imi fac totusi curaj si plec spre casa. Ma duc in statia de masina, si astept, si astept .. caldura mare mon cher, deja sunt 90 % topita, si astept. Simt ca daca mai stau un pic ma scurg pe strada si ma uit la ceas: 20 min trecusera de cand am ajuns in statie si masina ... nu venise inca. Animata de valul de furie care m-a cuprins cand am realizat timpul de asteptare, nu m-am scurs pe strada asa cum credeam ba chiar am mai rezistat eroic inca 5 min pana a venit masina. Cred ca nu va surprinde, daca mergeti cu transportul in comun, sa aflati ca era plina, si asa cum eu eram leoarca de la caldura imensa de afara, asa erau si cei 15 300 pasageri ;))Parca eram un cub din ala de Knorr aruncat nemilos in cuptor hihihi Si ce arome ….. nu are sens sa va mai povestesc, oameni care se imbulzesc, se imping, urla – pai na, la mobil cand vorbesti trebuie sa te asiguri ca omul de la celalalt capat al firului invizibil te aude .. ca sa nu vorbesti degeaba … Si sa nu uitam, daca esti barbat si esti in RATB si e si plin .. inseamna ca ai mult noroc domne, pai pipaie cat poti de mult, impinge-te cat poti de tare si …… I rest my case … bataie domne .. eu as baga politie si as bate la pasageri ca la fasole .. probabil de aia nu sunt politista … incaBine ca investesc in schimb 1.3 lei / un drum, pentru aceasta placere imensa … a mea, evident. Doresc sa va spun ca am ajuns acasa, ( dupa inca 10 min de mers pe jos de la locul unde m-a lasat fantastica masina, deoarece la noi in Plumbuita, nu poate ajunge nici un RATB, deci pana la orice statie trebe sa mergi 5 -10 -15 min depinde de starea in care te afli ) si acum ascult cu un zambet jucaus cum se pregatesc boxele ... 2-10, 2 -10 , proba de microfon ... si... cand te gandesti ca e de abia luni. Va tin la curent si asa cum am mai spus, cui nu ii place, chestia tare la astea pe net .. nu cititi, cui ii place .....Blogul asta e de abia la inceput ...Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu