joi, 23 iulie 2009

Hot Hot Hot - campanie

Dragii mei iata ca e joi, iar eu marcata de ziua de luni nu am mai scris nimic. M-a lasat "muta" hihi
Vroiam sa anunt, pentru cei ingrijorati, ca ieri au ingropat-o pe vecina = nu mai canta muzica din aia de jale la maxim. Stati linistiti, banuiesc acum ca vor incepe melodiile alea ritmate ca sa treaca durerea nu de alta. O sa caut pe net o lista de manele macar sa le zic sa puna din alea pe care le-am mai auzit si eu....
Eu dorm inca, asa, mergand ca sa zic asa, nu prea mai raspund de faptele mele.
M-am gandit la o campanie:
Referitor la faptul ca oamenii care merg cu RATB -ul, metrorex etc din astea " in comun", put, nu folosesc deodorante sau etc, ma gandesc ca majoritatea lor, oricum nu folosesc net-ul, etc Ar trebui sa li se arate metode ieftine de a se pastra curati si frumos mirositori.
Campania ar fi tare sa fie ceva de genul: cateva fete si baieti sa urce in troleibuze, masini, metrou.. etc, si sa distribuie gratuit mostre de deodorant, solid, lichid etc. Dar din astea ieftinute, romanesti ( care dealtfel sunt ff bune ) . Si, cu ele sa aiba si printat un fel de fluturas cu diverse retete din astea de care am mai auzit eu prin diverse medii ca poti prepara acasa, ff ieftin ca sa nu transpiri, pentru cei care nu isi permit sa cumpere, sa isi faca domne acasa.
Sa fie un fel de educare din asta. Repet, asta este pentru cei care nici macar nu se gandesc ca a te spala si a nu mirosi e, nu un moft ci o necesitate.
Ce parere aveti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu