joi, 13 august 2009

30 ... ani

*Buna ziua .... P: copii, am ajuns la litera S ... Stanica Steluta Eu: prezent ... Prima zi de scoala; * se face ora 10 am luat primul premiu 1 - de fapt, daca stau bine sa ma gandesc, era chiar 7-8 dimineata, acum ... ani, cand mi s-a asezat prima coronita pe cap ... PREMIUL I , mandria lu' mama * .... se face 12, am ajuns in clasa a-5-a, cu greu reusesc un premiu III - ca sa fac fata asteptarilor, sau poate a fost chiar II .. nu mai stiu ... *se face ora 1-2.00 implinesc 18 ani - baieram .. mai stiti ? acasa, party , prieteni, tort, sampanie ( sunt si rudele si mama. ca na .. e majoratul fetei ); cea mai buna prietena se cupleaza cu x .. cutarica glumeste cu y .. tu care ai implinit majoratul .. fii cuminte, de acum esti un exemplu ( pentru fiecare etapa a varstei am constatat ca omul este un exemplu ) "prietenul meu" imi da flori si imparte cu mine felia de tort ... * gata se face 4-5 dupa amiaza . prima zi de munca ... * 18-19.00 proiecte, dead-line-uri, trainning, oameni noi pe care ii inveti, promovari, work-shop-uri, oboseala, proiecte din nou, team-building ... bzzzzz etc * ora 20.00 - 21.00 acasa ... uuups ai uitat .. sa faci ciorbita,ai uitat sa visezi la nunta ta .. ce rochie vrei (oau habar nu am ), ce restaurant, cati copii ... hoooooo 30 ? serios ? cand am facut 30 ? e doar ora 21.30 shit am uitat sa .... * 22.00: Cert e ca sunt o femeie la 30 ani - arat cu totul altfel de cum aratam cand m-am trezit de dim acum 30 ani ... si stiti ce e mai crunt ? .......... peste cateva zile .. aprox 26 -27 ( hihi ) voi avea 31 ... oare ce naiba se intampla ? nu am timp * 23.00 in curand voi implini 50 .. eu sper sa scriu in acest blog pana atunci .. sunt curioasa ( oare o avea blogu' atata memorie ?) ce o sa se intample peste 19 - 20 ani de acum .. din acest moment .. cand o sa ma asez la calc .. si o sa realizez ca am implinit 50 *24.00 si oare ce o sa se mai intample peste alti 50 ... Sper doar ca o sa pot spune si atunci ca si acum, ca vin de la un suc... cu prietenii mei si sotul meu .. cel mai bun suc, baut vreodata ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu