luni, 10 august 2009

Poate un troleu' sa intreaca alt troleu ?

V-ati gandit vreodata la asta? Ma gandeam dimineata, oare cum se simte doamna de la capat aici la gara de est - baicului mai precis.
Sta toata ziua saraca si scrie troleibuze ... oare cum e viata ei ?
Eu cred ca e fericita ... adica ea cunoaste o fericire pe care noi nu o sa o intelegem niciodata.
Si un nene la radio acum 5 min intreba: oare mai este cineva bucuros ca se duce la munca? oare ii mai aduce cuiva multumire / placere locul lui de munca? Si inainte de a sari sa zic : eu .. m-am gandit la doamna care sta toata ziua la capatul troleibuzelor .. si le spun la baieti si vine Ion cu o intrebare de mare efect: eu nu stiu, da' poate un troleu' sa intreaca alt troleu ?
Astept parerea voastra la www. aici
Pupici

3 comentarii:

Anonim spunea...

asta cu trolebuzu se aplica si la metrou...hahaa

Nilatac spunea...

Având în vedere că acum, la terasă, discutăm despre cum un oleg a făcut 3,14 3,14 în muzeu... Concluzia este că nu contează cine pe cine întrece ci cine pe cine "înfunda"... Prietenii ştiu de ce...
Şi... Stela masina!

Steluta spunea...

Brrrrrrr, m-am speriat
Serios cand am citit cuvantul "masina" m-am uitat in stanga din instinct :))
Da si e ff adevarat .. prietenii stiu de ce
pupici

Trimiteți un comentariu