joi, 13 august 2009

Nasa se imbraca de la Prada

stiti de unde vine asta? de la film in primul rand mi-am dorit mult timp sa vad filmul ala intre timp ... am fost nasa .. de aceea filmul se numeste in mintea mea ( si a celor care stiu de ce ) 'Nasa "se imbraca de la Prada. Am primit si un tablou de ziua mea cu asta, o sa il arat in curand, dar acum nu sunt la calc meu, deci nu am poza respectiva Am vazut filmul dupa n luni de dorinta de a - l vedea stiti unde? in autocar .. mergeam unde iubi ? .. spre corfu sau thassos nu mai stiu .. si l-am vazut la un aparat din ala mic de il tii in palma cum se numeste .. i pod .. hihi a naibi tehnologie frumos film, frumoasa viata .. si a eroinei si a mea .. stiti cat am alergat dupa rochie, pantofi, cercei, lantisor, bratara, brosa, geanta ....................n etc .. pe blogul meu de la flu.ro : http://stella.flu.ro/ .. o sa va faceti o mica.. f mica idee saptamani la rand prin toate locurile unde poti face cumparaturi in buc ... nici nu mai stiam cum ma cheama ... minunat teme ca: nasa se imbraca de la prada wang .. vera wang .. AMY : CU VALERIE .. sa nu mai vorbim de vise, idei, oare cum o sa fie Doamne ce frumos o sa fie ... ETC ETC ETC Frumos PRADA NASA NIMENI ... DOAR EU PUPICI

2 comentarii:

Nilatac spunea...

I'm sorry, do you have some prior commitment? Some hideous skirt convention you have to go to?

:))

ghici cine spune asta?!

Steluta spunea...

Nu stiam, am simtit insa ca este din film si am apelat la un prieten " google", el mi-a spus ca Emily a scos fraza de mai sus ..
Replicile astea insa imi plac asa de mult ...

Trimiteți un comentariu