marți, 29 septembrie 2009

All we are is dust in the wind

Ajungi, .. la un punct .. in viata ... unde iti dai seama ... mai devreme sau mai tarziu.. ca tot ceea ce suntem . ca oameni , ca viata, ca lupta, nu reprezinta nimic .... decat praf in vant .. si daca ar fi asa ... ar fi frumos
Deci ... suntem .............. nimic
Ne nastem, zambim, chemam si .. iubirea vine .. si vine si .. vine .. si gata ..........
Peste ani si ani ...............................................................
ramanem singuri
CHIAR DACA NU VREM, chiar daca prietena mea o sa nteleaga acum cat de mult tin la ea .... cat de mult o iubesc dar cat de putin o pot ajuta
de ce?
Pentru ca eu ... eu nu mai sunt ... am pierit demult .. si zac aici .. si nimanui nu ii pasa suficient incat sa ma readuca la viata si ce sa vezi .... nici mie ... pentru ca am incercat si .... nu am putut si ......... peste zile din viata mea.. s-a asternut praful

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu