luni, 28 septembrie 2009

Ne mutam

Eu sunt o persoana care accepta imens de greu schimbarea. Ca sa va dau un exemplu: merg cu un troleu spre munca timp de 10 ani da? aceeasi linie, acelasi drum. Imi gasesc alt job.. trebuie sa iau alt troleu .... ingrozitor .. au trecut cam 3 ani cred si inca nu m-am obisnuit ( intre timp am mai schimbat un job ). Sunt o persoana si ff comoda, daca mi-ai da o masina cu sofer care sa ma duca si sa ma aduca de cate ori si de unde am nevoie, si un laptop ( conectat la internet non stop evident ), si un buton pe care sa apas din cand in cand si sa iasa: cafea, cola, guma, cate o ciocolata cu lapte sau cine stie ce minune din asta, cred ca as da cel mai mare randament si creativitatea mea ar functiona la maxim si ar atinge cote nebanuite. Acum de la sediul firmei in care lucrez, ne mutam in alt sediu, intr-o zona a Bucurestiului in care eu nu prea am fost decat in treacat, probabil de vre-o 5 ori in viata pana acum. Va imaginati ??? E de neimaginat. Cam la nu stiu cate trolee de schimbat, gume de mestecat si cafele de baut… etc etc etc Dar, intr-un fel de abia astept. Inseamna ca voi vedea locuri noi, oameni noi, voi avea mai multe poze sa va arat si cine stie cate sa va povestesc. Probabil o sa merg si cu metroul ( nu suport metroul, efectiv ) si cine stie cate o sa am sa va spun de pe acolo, O sa am mai mult ocazia sa merg pe jos ( sper ca o sa am chef ) si sa vad orasul, sa vad ce mai face, cum se mai simte si ce a mai facut in ultimii ani de cand nu ne-am mai vazut ( cu partea aia a orasului evident ), vor fi noi terase la care sa mergem ( gasca stie de ce ), noi oportunitati. Poate o sa ma mai duc si pe la statia mea de la Sf Gheorghe - stiti ? Eeee o sa scriu un alt articol despre asta. Dragilor, sper sa imi tineti pumnii si sa imi urati multa bafta si mai ales multa rabdare la noul nostru sediu si … o sa va tin la curent

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu