duminică, 27 septembrie 2009

Viata este intr-o continua miscare ...

Astazi m-am speriat din nou. Am constientizat inca o data cat de repede trece timpul si cat de mult as vrea sa nu se intample asa, ci sa "am timp" sa vad schimbarile vietii din jurul meu. Cand eram mica mi-am zis ca eu cand o sa fiu mare nu o sa uit niciodata sa scriu o poezie, sa cant un cantec, sa ma uit in jur. Ca o sa am mereu timp sa fac o plimbare in parc, sa admir trandafirii, sa simt aerul minunat de dimineata de langa lacul meu drag, sa imi vad vecinii, etc
In emisiunea lui Andi Moisescu s-a spus astazi o chestie ( avea un reportaj despre Costinesti ), acum cativa ani, nu mergeau la Costinesti decat tinerii, de aceea i se spune statiune de tineret. Cei peste 31 de ani nu aveau voie sa se cazeze acolo.
WHAAAT ???? Doamne, acum cativa ani, la vara, nu m-ar mai fi lasat sa ma duc la Costinesti. Era sa ma pufneasca plansul, cand dragul meu iubit mi-a amintit ca nu m-am dus niciodata la Costinesti pentru ca nu imi place, deci hey .. vezi partea buna a lucrurilor. Mereu incerc asta da, in sfarsit, am trecut prin pasajul Unirii vineri seara, cred. L-ati vazut ? Mie mi se pare f frumos. Ideea este ca, nu stiu, cu timpul, cu varsta, ti se schimba totul: gusturile, dorintele, visurile, stilul si incepi sa uiti, si cu fiecare varsta treci printr-o etapa, mereu noua, a vietii. Ar fi frumos sa o constientizam de fiecare data sa o "vedem" sa vedem schimbarile care au loc in noi, in fiecare zi, si in jurul nostru, in vietile noastre, ale prietenilor etc Mereu ziceam de mama ca nu a stiut decat servici - casa, servici - casa, casa - servici si ... gata .. trece timpul si acum facem si noi la fel ... mai mult sau mai putin ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu