vineri, 18 septembrie 2009

Din cadrul "days of our lives"

Azi dimineata m-am hotarat sa vin la birou cu RATB -ul, sa vad ce mai e in lume, cum mai e aerul in Bucuresti etc. Prin urmare plec de acasa frumusel, traversez frumosul si curatul meu parc si .. ajung in statie.
Astept, .. ma gandesc sa ma duc sa imi iau ziarul
* buna ziua vreau si eu ziarul .. cutare - si intind banii
ati vazut cu totii seinfeld da? the famous Kramer cu zguduitul lui .. asa a fost vanzatoarea de ziare cand i-am intins banii ...
* ooo dar nu se poate fara carte zice ea
* cum nu se poate ... am cartea in biblioteca, nu imi mai trebuie, nu o vreau
* nu se poate domnisoara - in gandul ei : trebe sa fii putin nebuna sa vrei ziarul fara carte - Doamne fereste si inculta cred - ce fel de om ia ziarul fara carte ... - asa exprima fata femeii ingrozita ca vreau ziarul fara carte
Mi-as fi dorit sa ii explic ca poate ziarul avea de exemplu un ruj pe care eu "trebuia" sa il cumpar cf teoriei ei - dar poate mie nu imi placea culoarea sau poate avea porumb fiert si mie nu imi place ... cf ei totusi trebuia sa il cumpar.
Vroiam sa ii explic deasemenea ca acea carte este o metoda de a creste vanzarile ziarului, deci pentru oameni care nu il cumpara de obicei, dar eu, alesesem sa il cumpar, fara carte - apreciam valoarea ziarului -- e na, da ce ai stelo , te-ai tampit ?
In sfarsit vine masina - dupa vre-o 15 minute - urc .. incerc sa compostez .. oha, mai merg la un aparat din ala sa bag biletul .. nimic, biletul nu vrea sa intre, mai merg la unul ( deja facusem un tur al intregului autobuz ), ce sa vezi nici aici nu intra. Evident, din pur instinct uman, deoarece nu intrase la nici un aparat, ma uit in compostor, ce sa vezi .. o moneda, in celalalt .. tot o moneda .. ma pufneste rasul, Romania, te iubesc. Sincer, m-am bucurat, de ce ? Pentru ca cineva dorise sa nu mai plateasca bilet si a facut ca si ceilalti pasageri sa nu mai plateasca si ce sa vezi .. RATB habar nu are, sau daca are, nu ii pasa. M-am bucurat pentru ca m-am simtit razbunata pentru nenumaratele calatorii inghesuite, in mirosuri, in injurii si discutii diverse, in furtisaguri si batai fara ca nimeni sa faca nimic - pentru asta, azi cineva a hotarat ca eu nu trebuie sa platesc 1.3 lei / calatorie ... hahaha ( cred ca devin din ce in ce mai mult un roman tipic )
Dupa toata aceasta veselie cu biletul, aud in difuzoare: fiti atenti la portofele si etc si va rugam sa reactionati daca vedeti pe cineva in pericol : acum chiar rad in hohote: da, reactioneaza romanul: fuge, intoarce spatele sau mai da si el una celui care e jos, nu de alta da sa se invete minte ce naiba striga ca un tampit: mi-a furat geanta .. mi-a furat geanta ... nu stie ca in RATB trebe sa mentina linistea ?
Deci cam asta facea Romania in dimineata acestei zile, eu am ajuns la birou ( nu inainte de a sta la bariera care tocmai se pusese cand am ajuns in dreptul ei ) , o alta lume, alte monede bagate doar ca de data asta in alt tip de compostor ...
Va urez o zi frumoasa

1 comentarii:

Ani spunea...

foarte interesant...nu am mai fost cu ratb-ul de vreo 2 ani...cred....dar am mers cu ratb-ul din Viena si Paris :D

Trimiteți un comentariu