marți, 15 septembrie 2009

La birou

Asa, la birou..
* Am revenit dupa acest concediu fulminant si dupa ziua mea .. sa nu uitam si .. sa ne apucam de treaba si schimbari .. schimbam sediul .. cauta sediu in Romania pe perioada de criza .. cine spune ca s-au ieftinit .. bullshit...
* NU gasesti un sediu decent, la un pret decent .. asta e clar .. de aici alte traume .. grele
* Apoi, in curand socrul meu ( la care tin fff mult ) va implini 60 ani (PS oare ce sa ii facem cadou ? si tot PS intre timp ca si un articol ramas din articolul trecut, a fost si Sf. Maria .. hoho cred ca stiti ce vreau sa spun - apropo - LA MULTI ANI - sa fiti sanatosi si fericiti )
* Vom fi nasi din nou: prieteni dragi, ai nostrii, se vor logodi sambata aceasta si ne-au dorit pe noi alaturi ( suntem cei mai fericiti pentru asta ) ca si nasi sau parinti spirituali
* Ce sa va mai spun ? multe, o sa imi aduc aminte pe parcurs .. tot ce trebe sa nu uitati este ca m-am intors .. si .. incepem un nou foileton
BEWARE

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu