sâmbătă, 27 martie 2010

Al doilea articol "in reluare" - shop on line

Buna, azi e luni si e ora 18.17, Sunt intr-un bar, singura :)) E, lucrurile nu sunt chiar asa cum par ... niciodata. Sunt in bar singura, dar asta doar pt ca am ajuns prea devreme, iubi meu e in trafic, Lucia in metrou, iar eu .. uimitor, am ajuns prima. O cafea, o apa plata, telefonul, pixul, hartia si o masa .. exact ce imi trebuia. PS: barul e gol, sunt singurul client ( momentan ), chair f tare, imi place ( nu imi plac f tare aglomerarile, mai deloc de fapt ). Daca aveam si net si laptop ...........acum deja eram in direct :)), prin urmare, o sa cititi acest post in reluare, amuzant nu ? Cred ca as fi putut deveni o vedeta TV, dar acum ... am treburi mult mai importante. O sa deschid un shop, eu si iubi meu ( asta e pt mine / Stela, la 50 ani, sa vad cand era shop-ul in lucru ). Tare asta, intr-un fel imi scriu memoriile :)), dar nu la pensie, dupa ce s-au intamplat, ci acum, in timp ce se intampla. Nu e dragut ? Va plac copii??? Raspunsul stiu ca variaza in functie de varsta sau momentul din viata in care va este pusa aceasta intrebare, asa ca indiferent ce o sa spuneti, va anunt ca imi fac magazin on line de hainute de copii, jucarioare, etc Pt inceput o sa fie micut, cu hainute pentru nou nascuti, trusouri de botez, jucarioare, diverse accesorii necesare, apoi in timp, o sa mai adaug ( sa imi spuneti de ce aveti nevoie ). Il facem online, pentru ca stiu ca prietenele mele care au copilasi, nu au timp deloc sa iasa, daca ies, ies cu cel / cea mica si asta doar asa, la o plimbare in parc sau cu diverse vaccinuri, etc Nu au timp de shopping, asa ca m-am hotarat sa aduc magazinul la ele ( lucram la poze acum), sa vada produselele, le comanda, si le primesc acasa. Ce ziceti? E buna ideea? Eu cred ca da si sper sa nu ma insel, oricum, va tin la curent. Sunt atat de frumoase hainutele pt cei mici ca le-as cumpara pe toate :)) Acum e 18.34 si .. ce sa vezi .. Lucia tot la metrou, iubi tot in trafic si eu tot singura Cred ca o sa mai scriu ceva Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu