sâmbătă, 27 martie 2010

Al patrulea articol 'ín reluare'' curte versus bloc

Nu as putea niciodata ( desi e vb aceea ca niciodata sa nu spui niciodata ), locui la bloc. In timp ce scriu, tot mai vin astia mici de la bar, sa imi schimbe apa plata, sa ia meniul, pe rand, nu vine aceeasi fata mereu, or sa spuna ca sunt nebuna;)) de stau singura la masa si scriu, poate au vb intre ei: du-te ma sa o vezi pe aia cum scrie ... :)) Bine, "astia mici', le spun eu, celor mari si mai in varsta ca in cazul de fata, ca sa stiti. Sa revin la bloc, trebuie sa fii mereu atent, cum calci, unde calci, sa nu harjaie scaunul, sa nu .. nu stiu ce, etc Nu domne', La curte e viata, sau la mine in cartier mai precis, la fiecare curte un gratar ( au fost facute primele gratare din vara asta ), la fiecare casa un casetofon ( sau diverse sisteme, depinde cum a evoluat fiecare vecin ), fiecare, cu alt gen de muzica: house, manele, populara, tot felul .. un singur lucru le uneste ... volumul.. evident, dat la maxim la fiecare, pai ce vecinu'are boxe mai bune sau cum? - / - Dar e frumos, calc unde vreau, cat de apasat am chef, urlu cat vreau, ca de la atata muzica oricum nu ma aude nimeni si pun si eu muzica, pai ce, eu sunt mai prejos? Nuuu, si mie imi place Michael, so .... Inchid sau nu robinetul la apa, conteaza doar la factura pentru ca de inundat, nu inund pe nimeni, nu trebuie sa ies cu cainii ( am 3 ), pentru ca ei sunt deja iesiti - in curte. Pisi ( mai am doar una ) se plimba pe unde vrea ea, prin tot cartierul, asa in lene, ca e castrata, poti face si plaja in curte .. depinde si de curte normal, ce sa va mai spun, la curte rock's, vorba aia , parerea mea. Nu mai scriu nimic, ii bat, e 18.55 Acum la ora 01.47, va pot spune ca imediat ce am terminat articolul de mai sus ( al 4-lea din foiletonul meu de la bar de acum cateva zile ) au venit, si am baut inca o cafea si o apa plata si acum va spun somn usor, vise placute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu