sâmbătă, 27 martie 2010

Al treilea articol ïn ''reluare" - nasi din nou

Luni, ora 18.37 Nu au ajuns, deci mai scriu ( daca ati citit articolul anterior, va dati seama ce vreau sa spun ). O sa fim nasi. Din nou, de data asta nasi de botez. Ne botezam finutul in prima saptamana dupa Paste, adica pe 10 Aprilie 2010. Suntem foarte emotionati. Eu, trebuie sa spun Crezul in biserica, in fata la atata lume, si ma trezesc cateodata cu fiori reci, ingrozita ca o sa ma incurc. In rest, nu am nici o problema. Mi-era teama sa il tin pe ala micu' in brate, dar am exersat :)), si gata, nu imi mai este ( mi-era teama ca o sa il iau in brate si o sa ii cada capul ), s-a terminat si cu emotia asta ... parca Nu stiam cum se imbraca un copil mic, am vazut acum; face pipi de cate ori il schimbi .. o sa ma distrez la max daca va face pipi in biserica, la camera ... :)) In rest, ce sa va mai spun, el a fost unul dintre motivele pentru care ne-am hotarat sa ne facem magazin on line cu hainute de copii, pentru ca nu ma mai puteam opri din cumparat hainute. Voi ati vazut vreodata ce marfa sunt hainutele pentru copii? Nu mai zic de jucarii, mancaruri, suzete, etc, e o lume magica, la fel ca cea a papusilor. Parca sunt din nou mica si ma joc ... E o poveste frumoasa .. si iata ca e ora 18.45 si deja o sa ii bat pe astia doi, pentru ca evident, nu au venit nici acum, tot singura sunt .. Sa mai scriu ceva ? ... 18.46

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu